Numar de contact: 021-351 52 56 - 021-351 52 57

Primăria Comunei Domnești

Primăria Comunei Domnești

Primăria Comunei Domnești, Județul Ilfov

Primăria Domnești
Sos. Alexandru Ioan Cuza, nr. 25-27 Ilfov

Open in Google Maps
  • ACASĂ
  • PRIMĂRIE
    • DESPRE PRIMARIE
      • OFICIALII COMUNEI DOMNEȘTI
      • ORGANIGRAMA
      • DECLARAȚII – FUNCȚIONARI PUBLICI
      • RESPONSABIL PROTECȚIA DATELOR (DPO)
      • Raportul de activitate al primarului
    • E-ADMINISTRAŢIE
      • URBANISM
      • SECRETARIAT – RELAȚII CU PUBLICUL
      • REGISTRUL AGRICOL
      • ASISTENȚĂ SOCIALĂ
      • MEDIU
    • SPCLEP –
      • Eliberarea CI – 30 zile lucrătoare.
      • PROGRAM SPCLEP
      • EVIDENȚA POPULAȚIEI
      • STAREA CIVILĂ
      • PUBLICAȚII DE CĂSĂTORIE
      • TAXE ȘI MODALITATE PLATĂ
    • CONSILIU LOCAL
      • COMISIILE CONSILIULUI LOCAL
      • DECLARAȚII – CONSILIUL LOCAL
  • MONITORUL OFICIAL LOCAL
    • Hotărârile autorității deliberative:
      • PROIECTE DE HOTĂRÂRI
      • PROCESE VERBALE
      • ȘEDINȚE CONSILIU LOCAL
    • Documente și informații financiare:
      • Regulamentele privind procedurile administrative:
      • Statutul unității administrativ-teritoriale:
      • Alte documente:
    • DISPOZIȚII PRIMAR
    • SNA
    • EXPROPRIERI
    • CODUL ETIC AL FUNCTIONARILOR PUBLICI SI AL PERSONALULUI CONTRACTUAL
  • SERVICII
    • TAXE ȘI IMPOZITE
      • FORMULARE TAXE ȘI IMPOZITE LOCALE
      • SCUTIRI ȘI BONIFICAȚII
      • CONTURI TREZORERIE
      • ÎNȘTIINȚĂRI, SOMAȚII – TITLURI EXECUTORII
    • PLATEȘTE ONLINE
      • PLATESCONLINE.RO
        • Ghid Platesconline.ro
        • CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALĂ ONLINE
      • GHIȘEUL.RO
    • SERVICII PUBLICE
      • APĂ-CANALIZARE
      • SERVICII DE TRANSPORT
      • SERVICIUL DE SALUBRITATE
  • TRANSPARENȚĂ
    • TRANSPARENȚA DECIZIONALĂ
    • ACHIZIȚII PUBLICE
      • ACHIZIȚII DE SERVICII
      • ACHIZIȚII DE PRODUSE
      • ACHIZIȚII DE LUCRĂRI
    • LEGEA NR. 153/2017
    • LEGEA NR. 544/2001
    • CARIERĂ
    • BUGETUL LOCAL
    • LEGISLAȚIE
    • INTEGRARE EUROPEANĂ
    • OFERTE – LEGEA NR. 17/2014
  • ȘTIRI
  • ARHIVA SITE
CONTACT
30 martie 2020 / Published in Anunțuri, Știri / Evenimente

Comunicat UATC Domnesti-COVID19, 30.03.2020

Având în vedere ședința operativă a ComitetuluiLocal pentru Situații de Urgentă de astăzi30.03.2020 ora 10:30, s-a procedat la luareanoilor măsuri care se impun în regim de urgențăîmpotriva noului CORONAVIRUS SARS-CoV-2, in baza Ordonantei Militare nr. 4/29.03.2020, publicată în Monitorul Oficial partea I nr. 257/29.03.2020, cu aplicabilitate începând cu data de 29 martie 2020, după cum urmează:

➢ Circulaţia persoanelor care au împlinit vârsta de 65 de ani, în exteriorul locuinţei/gospodăriei, este permisă şi în afara intervalului orar 11,00-13,00 dacă aceasta se face pentru rezolvarea problemelor de natură medicală, precum tratamentele oncologice planificate, dializă etc., folosind mijloacele proprii de deplasare sau ale familiei/susţinătorilor sau, după caz, mijloacele de transport sanitar special destinat.
➢ Pentru verificarea motivului deplasării în situaţiile prevăzute mai sus se prezintă o declaraţie pe propria răspundere completată în prealabil, care trebuie să cuprindă numele şi prenumele, data naşterii, adresa locuinţei, motivul şi locul deplasării, data şi semnătura.
➢ Circulaţia persoanelor care au împlinit vârsta de 65 de ani, în afara locuinţei/gospodăriei, este permisă şi în intervalul orar 20,00-21,00, dacă aceasta se face pentru a asigura nevoile animalelor de companie/domestice doar în proximitatea locuinţei/ gospodăriei. Declaraţia pentru acest interval orar nu este necesară atunci când deplasarea se face în acest scop.

Măsurile se aplică începând cu data publicării prezentei ordonanţe militare în Monitorul Oficial al României, Partea I.

➢ Operatorii economici care comercializează alimente şi produse de strictă necesitate şi care îşi desfăşoară activitatea în condiţiile dispuse prin ordonanţe militare în perioada stării de urgenţă îşi vor organiza programul de lucru pentru a facilita şi a asigura, cu prioritate, accesul persoanelor de peste 65 de ani în intervalul orar 11,00-13,00, limitând, în acest interval, accesul persoanelor din alte categorii de vârstă.

Măsura se aplică începând cu data de 30 martie 2020

➢ Persoanele care părăsesc locul în care au fost carantinate, fără aprobarea autorităţilor competente, vor fi sancţionate contravenţional conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 1/1999 privind regimul stării de asediu şi regimul stării de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare, şi vor fi obligate să reia ciclul de 14 zile de carantinare, suportând cheltuielile efectuate cu carantinarea lor.
➢ Persoanele care nu respectă condiţiile izolării la domiciliu şi sunt identificate în afara spaţiului de izolare vor fi sancţionate contravenţional conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 1/1999 privind regimul stării de asediu şi regimul stării de urgenţă, cu modificările şi completările ulterioare, şi vor fi obligate să intre în carantină 14 zile, suportând cheltuielile efectuate cu carantinarea lor.

Măsurile se aplică începând cu data publicării prezentei ordonanţe militare în Monitorul Oficial al României, Partea I.

➢ La intrarea în ţară, pentru protejarea propriilor familii, conducătorii autovehiculelor de transport marfă cu capacitatea maximă autorizată mai mare de 2,4 tone optează pentru carantinare/izolare, dar nu mai mult de 14 zile, în perioada dintre curse, pentru una dintre următoarele modalităţi de protecţie împotriva răspândirii COVID-19:

a)carantinarea în spaţii puse la dispoziţie de către angajator;

b)izolarea la domiciliu împreună cu toate persoanele cu care locuiesc/se gospodăresc sau singuri, în alt spaţiu locativ disponibil;

c)carantinarea la cerere, în spaţiile puse la dispoziţie de autorităţile administraţiei publice, cu suportarea cheltuielilor aferente carantinării.

➢ Opţiunea pentru una dintre modalităţile prevăzute mai sus se materializează prin completarea, de către conducătorii autovehiculelor de transport marfă cu capacitatea maximă autorizată mai mare de 2,4 tone, a unei declaraţii pe propria răspundere prin care îşi asumă una dintre cele 3 variante de carantinare/izolare.

Măsura se aplică începând cu data de 31 martie 2020.

➢ Se instituie, pentru o perioadă stabilită de angajator, măsuri de izolare preventivă la locul de muncă sau în zone special dedicate în care nu au acces persoane din exterior, pentru personalul care ocupă funcţii esenţiale pentru asigurarea funcţionării producţiei, transportului şi distribuţiei energiei electrice şi gazelor naturale, a activităţilor de întreţinere şi mentenanţă a echipamentelor şi instalaţiilor specifice, precum şi a celorlalte activităţi de aprovizionare, respectiv extracţie, producţie şi procesare a resurselor şi materiilor prime şi/sau semiprocesate energetice necesare funcţionării corespunzătoare Sistemului energetic naţional în concordanţă cu prevederile planurilor proprii de continuitate a activităţilor de bază în cazul instituirii stării de urgenţă pe teritoriul României.
➢ Refuzul izolării preventive de către personalul angajat atrage răspunderea disciplinară, civilă, contravenţională sau penală, după caz.

Măsura se aplică începând cu data de 31 martie 2020, ora 12,00.

➢ Autorităţile administraţiei publice locale vor asigura montarea de dispozitive cu soluţii dezinfectante la toate intrările blocurilor de locuinţe situate pe raza unităţii administrativ-teritoriale şi vor dezinfecta periodic lifturile, casa scărilor şi alte spaţii comune.

Măsura se aplică începând cu data de 31 martie 2020.

➢ În perioada stării de urgenţă preţurile la energie electrică şi termică, gaze naturale, alimentare cu apă, salubritate şi carburanţi nu pot fi majorate peste nivelul practicat la data emiterii prezentei ordonanţe militare, acestea putând fi doar diminuate în funcţie de cerere şi ofertă.

Măsura se aplică începând cu data publicării prezentei ordonanţe militare în Monitorul Oficial al României, Partea I.

➢ Interdicţia privind circulaţia persoanelor într-un grup mai mare de 3 persoane se aplică exclusiv circulaţiei pietonale.
➢ Documentele care expira pe perioada stării de urgenţă, eliberate de autorităţile publice, pot fi preschimbate într-un termen de 90 de zile de la data încetării stării de urgenţă.
➢ În conformitate cu Îndrumarea DEPABD nr. 3322034/20.03.2020, actele de identitate vor fi eliberate doar pentru situații deosebite care implică pierderea, furtul sau distrugerea acestora.
➢ Depunerea și ridicarea cărților de identitate, se va face prin programare telefonică la 021/3515303 sau prin e-mail spclep@primariadomnesti.ro,
➢ Termen de eliberare:
▪ Cărți de identitate  – 30 zile
▪ Vize reședință (flotant) – 3 zile
➢ În conformitate cu Îndrumarea nr. 3220473/27.03.2020 pentru depunerea declarației de căsătorie și oficierea căsătoriei pe perioada instituirii situației de urgență,  vă aducem la cunoștință următoarele:
➢ Declarațiile de căsătorie însoțite de documentele prevăzute de lege se vor transmite exclusiv on-line pe adresa de e-mail a serviciului public comunitar local de evidență a persoanelor/primăria competent/ă să oficieze căsătoria numai ca urmare a programării on-line/te\efonice a datei și orei încheierii căsătoriei,
➢ Data depunerii declarației de căsătorie este data transmiterii on-line a declarației. [n acest sens cu ocazia programării on-line/telefbnice se va avea în vedere respectarea dispozițiilor art. 27 alin. (3) din Legea nr. 1 19/1996 cu privire la actele de satre civilă, republicatăž cu modificările și completările ulterioare3
➢ Documentele în original vor fi prezentate cu ocazia oficierii căsătoriei. dată la care se va semna și declarația de căsătorie în fața ofițerului de stare civilă.
➢ La oficierea căsătoriilor, pe lângă ofițerul stării civile vor participa doar mirii și cei doi martori.

Facem apel la calm și atitudine civică și totodată vă rugăm să sesizați oricând constatarea nerespectării restricțiilor impuse asigurând doar împreună menținerea unui climat de siguranță și sănătate publică

Numere de contact Comitet Local pentru Situațiide Urgență:

– Primar Ghiță Ioan Adrian 24/24 h: 0786.925.505;
– Viceprimar Ștefan Costel 24/24 h: 0724.844.377;
– Sef Post Politie Domnesti Rotaru Daniel 24/24 h: 0766.219.540;
– Secretar gen. UAT Cojocaru Bogdan Marius 24/24 h: 0735.182.320;
– Șef SVSU Petcu George Bogdan 24/24 h: 0734.176.587;
– SVSU Voicu Nicu 24/24 h: 0735.182.301;
– Tel. fix UATC Domnești: 021.351.52.56(57) în timpul programului de lucru: Luni-Joi: 08:00 – 16:30; Vineri: 08:00 – 14:00;
– E-mail UATC Domnești: primariadomnestiif@yahoo.com;relatiicupublicul@primariadomnesti.ro.
Vizualizare document

Categories

  • Anunțuri
  • Carieră
  • Știri / Evenimente

STIRI RECENTE

  • Intreruperi planificate pentru revizii reparatii Rețele Electrice Muntenia 28 noiembrie – 3 decembrie 2023

  • Intreruperi planificate pentru revizii reparatii Rețele Electrice Muntenia 28 noiembrie – 3 decembrie 2023

CAUTARE

PROGRAM

Program de lucru cu publicul
Luni - Mercuri: 08:30 - 13:30
Marti - Joi: 13:30 - 16:30
Vineri: Nu se lucreaza cu publicul

UAT Domnești
Sos. Alexandru Ioan Cuza, nr. 25-27 Ilfov

  • Ghișeul.ro
  • Plătesconline.ro
  • REGULAMENT
  • GDPR
  • POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

DATE DE CONTACT

T 021-351 52 56 / 021-351 52 57
Email: primariadomnestiif@primariadomnesti.ro

UAT Domnești
Sos. Alexandru Ioan Cuza, nr. 25-27 Ilfov

Open in Google Maps

© 2020 Toate drepturile rezervate. Primăria Comunei Domnești.

TOP
Înainte de a continua navigarea, te rugăm să parcurgi Politica de Confidențialitate și Politicile de Securitate.Setari cookieAccept Politica de utilizare Cookie-uri
Privacy & Cookies Policy

Prezentare generală a confidențialității

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența în timp ce navigați pe site.
Din aceste cookie-uri, cookie-urile care sunt clasificate ca fiind necesare sunt stocate în browser-ul dvs. deoarece sunt esențiale pentru funcționarea funcționalităților de bază ale site-ului. 

Cookie-uri terți, pentru analize si publicitate nu folosim. Aceste cookie-uri de la terți vor fi stocate în browserul dvs. doar cu acordul dumneavoastră.
De asemenea, aveți opțiunea de a renunța la aceste cookie-uri.
Necessary
Întotdeauna activate
Cookie-urile necesare sunt absolut esențiale pentru ca site-ul să funcționeze corect. Această categorie include numai cookie-uri care asigură funcționalități de bază și caracteristici de securitate ale site-ului. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație personală.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ
Sari la conținut
Deschide bara de unelte Accesibilitate

Accesibilitate

  • Marește textMarește text
  • Micșorează textMicșorează text
  • Alb NegruAlb Negru
  • Contrast mareContrast mare
  • Contrast negativContrast negativ
  • Fundal luminosFundal luminos
  • Linkuri subliniateLinkuri subliniate
  • Fonturi citibileFonturi citibile
  • Resetează Resetează